آیا آب نطلبیده دیگه مراده؟؟؟؟؟؟

از باغ میبرند چراغانیات کنند تا کاج جشنهای زمستانیات کنند
پوشاندهاند صبح تو را ابرهای تار تنها به این بهانه که بارانیات کنند
یوسف به این رها شدن از چاه دل مبند این بار میبرند که زندانیات کنند
ای گل گمان مبر به شب جشن میروی شاید به خاک مردهای ارزانیات کنند
یک نقطه بیش فرق رحیم و رجیم نیست از نقطهای بترس که شیطانیات کنند
آب
طلب نکرده همیشه مراد نیست گاهی بهانه ای است که قربانیات
کنند
+ نوشته شده در دوشنبه بیست و دوم مهر ۱۳۹۲ ساعت 23:52 توسط بهترین بلاگر جهان ( سروش )
|
به دلیل علائق شخصی و دیگر مسائل این وبلاگ را با عنوان بهترین وبلاگ جهان ایجاد نمودیم تا با تلاش خود و کمک دوستان و همچنین استعانت از خداوند متعال بتوانیم وبلاگ خود را بسط و گسترش داده تا در نیل به این هدف آرمانی موفق شویم . لذا از هر گونه نظر یا انتقاد سازنده شما دوستان و بازدیدکننده های گلمان استقبال خواهیم کرد .